در بخشی از صحبت های حشمت‌الله فلاحت‌پیشه می خوانیم: تفکر حجتیه‌ای در ابتدای انقلاب از جریانات فرقه‌ای بود که قصد داشت انقلاب را به مسیری خطرناک منحرف کند. یکی از مصادیق خطرناک و مهم‌ترین مصادیق آن‌ها هم همان زمان در موضوع حجاب اختیاری قرار گرفت؛ چون ماه‌های اول انقلاب حجاب به نوعی اختیاری بود و این جریان حجاب نداشتن را از مصادیق فساد در جامعه می‌دانست و با زنان و مردانی که معتقد بودند از حجاب کافی برخوردار نیستند، برخورد می‌کردند که چالش‌هایی را شکل دادند. آن‌ها مخالف حجاب اختیاری بودند. از همان زمان به شلوار‌های جین و ... حمله می‌کنند، از جمله جریانات افراطی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فلاحت‌پیشه گفت: امروز در قالب سیاست‌های امنیتی تمام ایرانیان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و امنیتی تحت رصد سیاست‌های کشور هستند اما بخش عمده‌ای از اتباع بیگانه که وارد کشور می‌شوند نه رصد امنیتی می‌شوند و نه رصد اجتماعی و اقتصادی. لذا اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که باعث غافلگیری مسئولان می‌شود.
فلاحت پیشه نوشت: حمایت روسیه از "دروغ شارجه" ادامه بازی پوتین و لاوروف با منافع ملی ایران است.
نماینده پیشین مجلس نوشت: این بی رحمی در تاریخ این ملت و در میان اغلب کشورهای دنیا بی سابقه است.
این نماینده سابق مجلس اضافه کرد: «صد‌ها حوزه و رشته علمی، فناوری و صنعتی با فناوری هسته‌ای به مرحله تکنولوژی برتر می‌رسند. یعنی ایران تا به حال هزینه تحریم را پرداخته است و به‌طور طبیعی حاضر نیست آنچه تا امروز به آن رسیده است را واگذار کند.»
ایران باید شاهراه‌های اقتصادی طالبان در زمینه صادرات مواد مخدر را کنترل کند. در حال حاضر میزان فروش مواد مخدر مناطق تحت کنترل طالبان به ایران بیش از یک سال عملکرد عمرانی کشورمان است. یعنی فروش مواد مخدر تحت حمایت طالبان در ایران به اندازه با یکسال بودجه عمرانی کشور ما است. کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که به یکباره به این اندازه به پول کثیف دست یافته باشد. متأسفانه دولت‌های مختلف در ایران نتوانسته‌اند این وابستگی را قطع کنند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم گفت: همانطور که طالبان خلاف اصول و مقررات بین‌الملل و با زور بر افغانستان حاکم شد، همین زور را در مناسبات با کشورها به کار گرفته است. متاسفانه نگاه توام با پذیرش زور طالبان، باعث شد که روز به روز گستاخ‌تر شود.
فلاحت پیشه با بیان اینکه ایران و آژانس تلاش دارند پرونده از شرایط بحرانی خارج شود گفت: البته این به معنای شروع احیای برجام نیست، اما یک زمینه سازی عمده است برای بازگشت به میز مذاکرات. باید دید سیاستمداران از این به بعد چه تصمیمی می‌گیرند. البته وقتی قرار بر عدم توافق باشد عوامل اختلافی نه تنها حل نمی‌شوند بلکه عمده‌تر هم خواهند شد.
نماینده و رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از زمانی که بحث احیای برجام مطرح شده است منافع ملی ما قربانی کشور‌های دیگر شده است، تا سخن بگویید فریاد می‌زنند این‌ها غربگرا هستند، خود من معتقدم خیلی از کشور‌های غربی خبیث هستند و شکی در آن ندارم و اگر ایران قدرت نظامی نداشت حتما از گزینه نظامی علیه ایران استفاده می‌کردند. حمله ما به پایگاه عین الاسد ساقط کردن پهپاد پیشرفته آمریکایی باعث شد گزینه نظامی را از میز بردارند.
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، «این‌همانی» تهدید ایران و روسیه در بحث اوکراین را موجب تصویب قرار گرفتن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی در پارلمان اروپا دانست.
مگر در دوره یازدهم نماینده منتقد وضع موجود هم وجود دارد؟ من نگاه انتقادی از دل این مجلس ندیده‌ام. البته این طبیعی است که در مجلس برخی از نمایندگان به‌صورت مرتب برخی دیگر را به ردصلاحیت تهدید می‌کنند، ولی به‌صورت کلی نگاه متفاوتی ندیده‌ام. با یک سخنرانی و مصاحبه نگاه متفاوت شکل نمی‌گیرد.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه گفت: ایران راهبردی ندارد، اما قابلیت غنی‌سازی ۹۰ درصد را دارد. وقتی یک کشوری قابلیت دارد آن‌وقت اگر طرف مقابل فضا را چالشی کند، از این قابلیت هرگونه استفاده‌ای می‌شود کرد. غرب خیلی تلاش کرد ایران را از نظر قابلیت دچار چالش کند، اما نتوانست.
فلاحت‌پیشه گفت: کشور‌ها ممکن است دچار سختی شوند، اما دچار بحران‌های کمرشکن نمی‌شوند که حاضر باشند هر امتیازی را بدهند و با این تحلیل‌های فرسوده، کهنه و تاریخ مصرف گذشته عملاً منافع ملی کشور فدای یکسری ادعا‌های سخنرانی محور شد.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه سیاستمدار و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با افشاگری در خصوص یک جریان خطرناک در کشور گفت: در قضایای پس از ناآرامی های اخیر شاهد هستیم که دو جریان به صورت همزمان در حال زورآزمایی هستند.
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: روز به روز مشخص می شود که تعریف رابطه راهبردی با چین و روسیه یک توهم بود چون فقط ایرانی ها چنین موضوعی را به زبان می آورند.
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سیاست آمریکا این است که به برجام و مذاکرات احیای آن بازگردد، گفت: سیاست کلی آمریکا درباره ایران مبتنی بر "کنترل" آن با هدف کاهش چانه‌زنی‌اش در منطقه است و برجام یکی از این سیاست‌هاست.
فلاحت‌پیشه گفت: معتقدم آمریکا به برجام برمی‌گردد و این مواضع، مقطعی است. با توجه به تحولات سیاسی داخل ایران و متاسفانه ضعف کشور ما در شکل‌دهی یک نظام حل اختلاف درونی کشور‌های دیگر از جمله آمریکا و برخی اروپایی‌ها از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایران و کاهش قدرت چانه‌زنی ایران استفاده می‌کنند.
این تحلیلگر مسائل بین‌الملل تاکید کرد: «معتقدم هر وقت مقامات واشنگتن به این نتیجه برسند که نیاز دارند این سیاست کنترلی را ادامه دهند به برجام باز خواهند گشت. باورم بر این است که امریکایی‌ها به برجام بازخواهند گشت.»
عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم گفت: اما نهایتا سران سه قوه، مصوب کردند که بنزین گران شود. در آن سه‌شنبه معروف که ۳ روز قبل از گرانی بنزین بود، علی لاریجانی باز هم به نمایندگان نگفتند که قرار است بنزین گران شود، تنها یک استمزاج جدی‌تر را در جلسه غیرعلنی مطرح کرد و دیگر به موضوع پرداخته نشد تا اینکه نهایتا موضوع اعلام عمومی شد و شوکی در جامعه به وجود آمد.
فلاحت پیشه گفت: ۱۰ نفر از نمایندگان مجلس دهم، تاوان یک سوال از وزیر کشور را دادند؛ من یکی از این ۱۰ نماینده بودم. ما از وزیر کشور این پرسش را طرح کردیم، چرا مسائل سال ۹۸ به گونه‌ای مدیریت نشد که این اندازه خسارت متوجه مردم و کشور نشود. ما به دنبال ابعاد پنهان موضوع بودیم. اما هرگز اجازه داده نشد وزیر کشور به مجلس دهم بیاید.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در مورد پرداخت غرامت ایران در جنگ تحمیلی گفت: برخی مسئولان کشور آمدند و توجیهاتی را مطرح کردند. من یادم است که یکی از وزرای خارجه سابق که نام نمی‌برم گفت یک صندوقی تشکیل دهید و کشورها در آن پول بگذارند و بعد از آن صندوق این غرامت داده شود و می‌خواست توجیه کند. در صورتی که واقعیت قضیه این است که [غرامت ایران] نه حق آن سیاستمدار است نه دیپلمات؛ حق ملت است. / اعتماد آنلاین
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه گفت: یک‌دستی نهادها و قوا حتما به ضرر مدیریت سیاسی است. وقتی حاکمیت یکدست می‌شود، رویکردهای نظارتی و تقاضاهای شفافیت تضعیف می‌شوند.
فلاحت‌پیشه گفت: کشور در حال حاضر تاوان رویکرد‌های تند و افراطی را می‌دهد. حتما نسل آینده ما را مواخذه خواهد کرد که چرا این همه تاوان برای رفتار‌های افراطی دادیم.
شرکت اپل قصد دارد تولید آیفون را برای سال ۲۰۲۲ ثابت و در حدود ۲۲۰ میلیون دستگاه نگه دارد.
در سال‌های گذشته پرسپولیس همیشه ازسیستم ۴-۴-۲ استفاده کرده، اما این فصل وضعیت خط حمله سرخپوشان و همچنین جذب سروش رفیعی باعث شده تا ارنج قرمز‌ها تبدیل به یکی از علامت سوال‌های این تیم باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ