پس از چند ساعت از حادثه زیرگیری با خودرو توسط یک شهرک نشین صهیونیست، دومین جوان فلسطینی نیز که در این حادثه زخمی شده بود، به شهادت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد ابوعصب جوان مبارز فلسطینی که چند روز پیش در درگیری با نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه (نابلس) زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.
منابع یمنی از شهادت یک غیرنظامی در استان صعده و تداوم نقض آتش‌بس در الحدیده از سوی ائتلاف سعودی خبر دادند.
منابع یمنی از شهادت یک غیرنظامی در استان صعده و تداوم نقض آتش‌بس در الحدیده از سوی ائتلاف سعودی خبر دادند.
منابع محلی یمن از به شهادت رسیدن یک غیرنظامی در حمله توپخانه‌ای نظامیان سعودی به منطقه مرزی «شدا» در استان صعده خبر دادند.
مسئول روابط عمومی سپاه کربلا از عرج شهادت‌گونه مدافع امنیت در تنکابن خبر داد و گفت: نیرو‌های امنیتی ضارب را دستگیر کردند.
نظامیان صهیونیست از ابتدای ماه جاری میلادی که هنوز به اتمام نرسیده، ۱۳ فلسطینی را به ضرب گلوله در قدس اشغالی و کرانه باختری به شهادت رسانده‌اند.
دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه «عقبه جبر» در شهر اریحا واقع در کرانه باختری به شهادت رسیدند.
وزیر حقوق بشر دولت نجات ملی یمن از شهادت بیش از هشت هزار کودک یمنی در جریان حملات مستقیم ائتلاف سعودی علیه غیرنظامیان در این کشور از آغاز تجاوز ائتلاف تاکنون خبر داد.
دومین شب از عزاداری ایام شهادت امام حسین (ع) با حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام (ره) با روضه خوانی سیدمجید بنی فاطمه برای حضرت علی اکبر(ع) را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقویان در مراسم چهل و دومین سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی، گفت: خانمی که روسری‌اش را بر می‌دارد می‌گوید می‌خواهم با ظلم مبارزه کنم. باید به سؤالات نسل جوان پاسخ بدهیم و پاسخی نداریم. باید دقت کنیم که با بگیر و ببند و داغ و درفش کار پیش نمی‌رود. آن نهی از منکری در اسلام به رسمیت شناخته می‌شود که سازنده باشد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد شهادت مصطفی چمران و شهدای ستاد جنگ‌های نامنظم عصر سه شنبه (۳۰ خرداد ۱۴۰۲) در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دومین سالگرد شهادت حاج آقا مصطفی می‌گوید: «مصطفی امید آینده‌ی ما و خمینیِ آینده‌ی ایران بود. آن استعداد و دانش زیاد، روحیّه‌ی بسیار خوب و عالی و اندیشه‌ی درست، می‌توانست برای آینده‌ی ایران ذخیره‌ای پایان‌ناپذیر باشد»
دومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی
مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی عصر امروز در حسینیه شهدای بسیج سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
دومین مراسم سالگرد شهادت شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای کشور، با حضور خانواده این شهید، اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و لشکری در جوار مزار وی برگزار شد.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان بسیجی البرز روز پنجشنبه برگزار شد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت محسن فخری زاده، مجاهدت‌های آن شهید گرانقدر را ماندگار و راهنمای دانشمندان و نخبگان علمی کشور دانست.
امروز بیست و دومین سالگرد شهادت محمد الدره کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست است، کودکی آخرین لحظات عمرش را در آغوش پدرش گذراند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین همزمان با بیست و دومین سالگرد انتفاضه مسجدالاقصی و در پی شهادت پنج مبارز فلسطینی در جنین بیانیه ای صادر کرد.
اعتصاب غذای «خلیل عواوده» اسیر فلسطینی دربند اسارتگاه رژیم صهیونیستی به رغم هشدارها در مورد شهادت وی وارد صد و پنجاه و دومین روز خود شد.
دهمین روز از ماه محرم مصادف با روز عاشوراست که در این روز امام حسین(ع) و یاران باوفایش به دست سپاهیان یزید مظلومانه به شهادت می‌رسند. برای این روز اعمال و آدابی ذکر شده است که به شرح آن پرداخته‌ایم.
دومین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.
دهمین روز از ماه محرم مصادف با روز عاشوراست که در ظهر این روز امام حسین(ع) و یاران وفادارش به دست سپاهیان یزید به شهادت می‌رسند. ضمن تسلیت این ایام به همه شیعیان جهان با مجموعه‌ای از اشعار زیبای عاشورایی همراه ما باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ