مراکشی ها بعد از پایان بازی با مراکش عادت جالب و پسندیده خود را ترک نکردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: دلالان و صرافی‌های متخلف به‌دنبال آشفتگی بازار هستند تا از بحران خودساخته سوء‌استفاده کنند.
روزنامه آلمانی بیلد در یادداشتی از یورگن کلوپ خواست برای پایان دادن به کابوس هانسی فلیک در تیم ملی آلمان، لیورپول را ترک کرده و سکان هدایت مانشافت را به عهده بگیرد.
کریستیانو رونالدو در جریان بازی امشب پرتغال و بوسنی با نمایش بی نقص یک جیمی جامپ سورپرایز شد.
در پایان لیگ برتر قایقرانی دراگون‌بوت بانوان در دریاچه آزادی آوش خلیج فارس قهرمان رده سنی آزاد و سکان تهران قهرمان رده سنی بزرگسال شدند.
در پایان چهار مرحله لیگ برتر دراگون‌بوت بانوان آوش خلیج فارس در رده سنی آزاد و سکان تهران در رده سنی بزرگسال قهرمان شدند.
سکانس پایانی نمایش پرسپولیس یحیی در لیگ بیست و دوم دراماتیک و باب دل هواداران این تیم بود.
در آخرین سکانس از لیگ هجدهم هندبال زنان ایران تیم سنگ آهن بافق یزد قهرمان شد.
نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال تهران، حمایتی عجیب و غیر قابل توصیف از حبیب‌الله شیرازی در روز رفتن او داشت.
روابط آمریکا و عربستان‌سعودی را می‌توان در دو سکانس تعریف کرد؛ سکانس اول تابستان پارسال، سفر جو بایدن به ریاض آن‌هم پس از سردی‌ای که پس از قتل جمال خاشقجی روابط بین دو کشور را فراگرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بود. حمله روسیه به خاک اوکراین نرخ هر بشکه برنت را وارد کانال ۱۴۰دلاری کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بود و دولت‌های غربی خود را برای مهار تورم آماده می‌کردند.
ستاره های یوونتوس در پایان دیدار با اینتر جشن مفصلی در ورزشگاه سن سیرو برگزار کردند.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد در ساعات پایانی آخرین روز بهمن، با تصمیم سکان دار بانک مرکزی، یک مقام ارشد ارزی در بانک مرکزی برکنار شده است.
یکی از به یادماندنی‌ترین قاب‌های ثبت شده از امید نورافکن پس از پیوستن به سپاهان، گلی است که در دقیقه 95 از میان پاهای غفوری و در ادامه غلامی وارد دروازه استقلال کرد.
امید نورافکن که در فصول اخیر همواره بحث بازگشتش به استقلال مطرح بوده، امروز برابر تیم سابقش به میدان می رود.
مرتضی شاهمیرزایی ضمن تشریح دستاوردهای یک سال اخیر، چشم‌انداز و برنامه‌های آینده این صنعت گفت: متخصصان ایرانی سکان پتروشیمی را به‌دست گرفتند و این صنعت را بدون خللی اداره کردند.
گودین، سوارز، کاوانی، کاسرس چهارمین و آخرین دوره حضورشان در جام جهانی را با طعم تلخ حذفی دردناک به پایان رساندند.
امروز نشانه ای دیگر از ضعف اطلاع رسانی در سازمان بورس برای همه رسانه ها و مردم رونمایی شد.
رییس فدراسیون کشتی و معاون قهرمانی وزارت ورزش این بار بر سر انتخابات هیات کشتی استان فارس با یکدیگر به اختلاف جدی برخورده اند.
یک منبع آگاه عراقی امروز شنبه اعلام کرد که محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به طور موقت ریاست سازمان اطلاعات عراق را برعهده گرفته است.
یک منبع آگاه عراقی امروز شنبه اعلام کرد که محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به طور موقت ریاست سازمان اطلاعات عراق را برعهده گرفته است.
سخنگوی صنعت برق گفت: ایران بر اساس اطلاعات آژانس بین‌المللی انرژی، در رتبه اول شدت مصرف انرژی جهان قرار دارد.
صداوسیما در حالی تصویر برهنه این زن را نشان می‌دهد که سینه‌های گرگ لوگوی باشگاه رُم ایتالیا را در یکی از برنامه‌های ورزشی خود سانسور کرده بود یا با قدرت تمام توسط ساترا به جان شبکه نمایش خانگی افتاده است و با سانسور جلوی پخش سکانس فیلم‌ها را می‌گیرد.
یک شبکه تلویزیونی در روسیه که غرب را به خاطر صحبت بیش از حد در مورد جنگ هسته‌ای مقصر دانسته اقدام به پخش سکانس شومی از انفجار‌های هسته‌ای کرده است.
هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با مصاحبه‌های ضد و نقیض خود تصمیم تاج برای دادن سکان تیم ملی ایران پس از پایان جام جهانی قطر به نکونام را زیر سوال برند.
شاگردان بردیف در روزی که تی تی ها را کنار خود دارند، به دنبال کسب اولین برد فصل هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ