ستاره تیم ملی مراکش پس از پایان دیدار مراکش و کرواسی وارد بحث و گفتگوی تندی با جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: موضوع بازگشت زنگنه منتفی است، ضمن اینکه به هیچ عنوان در اردوی تیم ملی من داد و بی داد نکرده ام.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: موضوع بازگشت زنگنه منتفی است، ضمن اینکه به هیچ عنوان در اردوی تیم ملی من داد و بی داد نکرده ام.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: موضوع بازگشت زنگنه منتفی است، ضمن اینکه به هیچ عنوان در اردوی تیم ملی من داد و بی داد نکرده ام.
انریکو سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید، به رفتارهای ژوائو فلیکس در تمرینات آکادمی واکنش نشان داد.
روزنامه العربی الجدید امروز به نقل از برخی منابع دیپلماتیک از آماده شدن ایران و مصر برای گفتگو در بغداد خبر داد.
تنش بین ماسیمیلیانو آلگری و پل پوگبا در لحظاتی از بازی یووه و آتالانتا بالا گرفت و هافبک فرانسوی به مربی‌اش که دایم داد و بیداد می‌کرد، گفت :«آرام باش!»
خواستگاری تمام شده و خانواده دختر نیز تهدید او را جدی نمی‌گیرند تا اینکه دقیقاً چند ساعت بعد از خواستگاری و در بامداد روز گذشته – چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه - پسر جوان با داد و بیداد به طبقه دوم ساختمان محل زندگی اش که در محله دختر همسایه است رفته و شروع به ریختن بنزین روی خود می‌کند. مادر و برادر دختر سریع از خانه خارج می‌شوند تا او را منصرف کنند، اما پسر عاشق پیشه که آب از سرش گذشته، با شعله فندک خود را به شکل دردناکی می‌سوزاند.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در جهان از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود، وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا سه ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در دنیا از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا ۳ ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
تصاویر جدید از دیدار دیشب چلسی و دورتموند نشان می‌دهد جود بلینگام در پایان بازی کنترل خود را از دست داده و در نهایت عصبانیت حرکاتی انجام می‌دهد که تنش را در استمفوردبریج به اوج می‌رساند.
دقایق ابتدایی ال‌کلاسیکوی امشب بسیار ملتهب آغاز شد و درگیری های بسیاری در آن شاهد بودیم که یکی از آنها از بقیه جالب تر بود.
با گذشت ۲۶ روز از جنایت، صبح روز گذشته پسر جوان بالاخره قتل پدرش اعتراف کرد. او در رابطه با انگیزه جنایت گفت: مدتی قبل عاشق دختر جوانی شدم، اما پدرم با این ازدواج مخالفت کرد و من برای همیشه او را از دست دادم. شکست عشقی باعث شد کینه پدرم را به دل بگیرم. این کینه در دلم بود تا اینکه شب حادثه در حال کشیدن قلیان بودم و خواستم برای خودم چای بریزم که پایم به قلیان گرفت و ذغال‌ها و آب قلیان روی فرش ریخت و پدرم با دیدن این صحنه شروع به داد و بیداد و توهین به من کرد.
مدیرعامل باشگاه ملوان یک روز پس از شکست مقابل استقلال به شدت نسبت به تصمیمات کمیته داوران و قضاوت‌هایی که برای این تیم می‌شود، معترض شده است.
نخست وزیر عراق در گفتگو با یک روزنامه سعودی از برگزاری دور جدید مذاکرات ایران و عربستان سعودی در بغداد در آینده نزدیک خبر داد.
سید محمد خاتمی نوشت: جناب دکتر عباس شیبانی، انسان شریف، مومن و پاکباخته که عمر شریف خود را در مبارزه با بیداد و تبعیض و دفاع از حق و حقیقت و حرمت مردم گذراند و همواره برای بهبود زندگی بخصوص برای مستضعفان کوشید دیده از دار فانی فروبست و بدیدار معبود خود شتافت.
در یک حادثه تروریستی که صبح امروز چهارشنبه در منطقه طارمیه در شمال بغداد رخ داد، یک افسر ارتش عراق به شهادت رسید.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با انتقاد از احتکار دارو، گفت: تعارض منافع در صنعت دارویی کشور بیداد می‌کند.
حریف مثل بعضی بازی‌های ایران به سمت بازی مستقیم رفت، همچنین کار‌هایی مثل داد و بیداد و حقه‌بازی برای خطا گرفتن و ضربه ایستگاهی انجام دادند تا سر داور را کلاه بگذارند.
نماینده مجلسی که امروز باید پاسخگو باشد که در جریان اعتراضاتِ در این چند روز کجا بوده است؟ کدام داد را به صحن مجلس آورده است؟ بر سر کدام بیداد فریاد کشیده تا مردم معترض ببینند حرفشان و مطالبه‌شان را نمایندگانی در مجلس دنبال می‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال ساپیا می‌گوید برخی از تیم ها با داد و فریاد سوت داوران را به نفع خود برمی‌گردانند.
شبکه خبری الجزیره بامداد سه شنبه به نقل از منابع مطلع از مذاکرات بین مقامات دولتی و رهبران چارچوب هماهنگی شیعیان و جریان صدر خبر داد.
مقتدی صدر کناره گیری خود از عرصه سیاست را برای همیشه اعلام کرد و از منحل کردن همه نهادهای وابسته به جریان صدر غیر از سه مرکز خبر داد.
مقتدی صدر کناره گیری خود از عرصه سیاست را برای همیشه اعلام کرد و از منحل کردن همه نهادهای وابسته به جریان صدر غیر از سه مرکز خبر داد.
این رسالت سینماگران مستند است که امروز در کنار بی مهری‌هایی که متولیان امر نسبت به سلامت این صنف دارند، همچنان مظلومانه به ثبت صحیح وقایع بپردازند. اخیرا با دوست و برادر عزیزم آقای بابک بهداد، رییس محترم انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند صحبت میکردم که از تلاش‌های این صنف برای واکسیناسیون حدود 300 نفر از مستندسازان فعال در این دوران با معاون وزیر بهداشت گفت و در نهایت، وزارتخانه متبوع با اختصاص این رقم اندک از میلیون‌ها واکسنی که در داخل تولید شده و یا به کشور وارد می‌شود، موافقت ننموده است. این حجم از بی تفاوتی جای حیرت دارد! خانه سینما نیز همچون گذشته در انفعالی باورنکردنی قرار گرفته و آنچنان که باید به فکر حل مشکلات این صنف مظلوم نیست!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ