نتانیاهو هنوز کار خود را شروع نکرده، شاهد دو تظاهرات‌ بزرگ بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از اعتراضات شب گذشته فلسطین اشغالی در شهر کاپلان را مشاهده می‌کنید.
۱۹ تن از رؤسای سابق نهادهای نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی از ترس محاکمه در دادگاه لاهه به موج اعتراضات علیه اصلاحات قضایی در اراضی اشغالی پیوستند.
با وجود عملیات موفق یک جوان فلسطینی در تل آویو، اعتراضات برای سی و یکمین هفته خود علیه نتانیاهو برگزار شد.
روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که بیش از ۳۷۰ هزار اسرائیلی علیه طرح اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو دست به تظاهرات زدند.
در سایه گسترش اعتراضات در اراضی اشغالی علیه لایحه اصلاحات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی، ده‌ها شرکت اقتصادی در کنار چندین دانشگاه در اراضی اشغالی، دست به اعتصاب زدند.
یک ژنرال ذخیره صهیونیستی با بی‌سابقه خواندن تسری اعتراضات به صفوف نظامیان علیه پافشاری نتانیاهو در تصویب طرح قضایی خود در کنست اذعان کرد: ما در آستانه جنگ واقعی داخلی قرار گرفته‌ایم.
اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی که از روز گذشته با عنوان روز اختلال عمومی آغاز شده بود، امروز چهارشنبه نیز با پیوستن پزشکان و کادر درمان به صف معترضان ادامه پیدا کرد.
منابع عبری از حمله پلیس رژیم صهیونیستی به معترضان علیه اصلاحات قضایی در برابر منزل وزیر دادگستری کابینه نتانیاهو خبر دادند.
سانه‌های عبری زبان اعلام کردند که تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی برای بیست و پنجمین هفته متوالی علیه نتانیاهو برگزار شد.
منابع عبری گزارش دادند که وزیر توسعه و علوم کابینه رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از اقدامات مخالفان طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو، مجبور به انصراف از مشارکت در یک نشست علمی در آمریکا شده است.
هزاران نفر در سراسر شهرهای رژیم صهیونیستی برای بیست و یکمین هفته پیاپی  علیه طرح نتانیاهو برای تغییرات قضایی اعتراض کردند.
مخالفان نتانیاهو در نظر دارند امشب نیز در بیست و یکمین هفته متوالی اعتراضات علیه وی به خیابان‌ها بیایند.
هزاران نفر از صهیونیست‌ها در اعتراضات مربوط به اصلاحات قضایی نخست‌وزیر این رژیم حضور یافتند.
‌لاسجردی با توجه به اینکه فضای کلی خاورمیانه در حال حاضر به‌سمت آرامش، روش‌های مسالمت‌آمیز و گفتگو‌های سیاسی حرکت می‌کند، معتقد است که نتانیاهو در تلاش است تا رفتاری خلاف جهت فضای عمومی منطقه در پیش بگیرد؛ مانند استفاده از سلاح و روش‌های قهر‌آمیز علیه همسایگان. او گفت: «لذا در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که حمله به کشور همسایه توسط رقبای نتانیاهو به‌عنوان عامل چالش با دولت او تلقی خواهد شد و حتی در منطقه نیز چالش‌ها و اعتراضاتی را علیه اسرائیل رقم می‌زند چنان‌که در حال حاضر نیز برخی کشور‌های همسایه مانند فلسطین، لبنان و جهان عرب در این حوزه اعلام موضع کرده‌اند.»
شامگاه امروز در سیزدهمین هفته اعتراضات پیاپی علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، صدها معترض با حضور در شهرهای مختلف اراضی اشغالی علیه وی اقدام به تظاهرات کردند.
هزاران نفر از شخصیت های دانشگاهی در اراضی اشغالی علیه رژیم صهیونیستی دست به اعتراضات زدند و از برلین و لندن خواستار لغو سفر نخست وزیر این رژیم به آلمان و انگلیس شدند.
شامگاه گذشته شهرهای مختلف در اراضی اشغالی صحنه اعتراضات صدها هزار نفر علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود.
تظاهرات علیه اصلاحات قضایی کابینه تندروی رژیم صهیونیستی به خشونت بین تظاهرکنندگان صهیونیست و پلیس این رژیم کشیده شد.
شامگاه گذشته صدها هزار معترض برای هشتمین هفته پیاپی علیه نتانیاهو و کابینه افراطی وی در اراضی اشغالی دست به اعتراضات گسترده زدند.
سرزمین های اشغالی برای هشتمین هفته متوالی شاهد تظاهرات و اعتراضات گسترده علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود.
شامگاه گذشته به اذعان منابع عبری دستکم ۱۵۰ معترض در شهرهای مختلف اراضی اشغالی علیه نتانیاهو و کابینه افراطی وی به خیابان ها آمدند.
اعتراضات به سیاست های کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به دانشگاه های شهرهای مختلف اراضی اشغالی کشیده شد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که این روزها با بزرگترین اعتراضات جامعه صهیونیستی علیه خودش روبرو شده بار دیگر در اظهاراتی علیه ایران، سعی کرد فرافکنی کند.
همزمان با اعلام تشکیل کابینه جدید از سوی نتانیاهو در شرایطی که هنوز اسامی وزرای وی مشخص نشده، اعتراضات در جامعه صهیونیستی علیه نتانیاهو بار دیگر آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ