ولید رکراکی که بالاتر از سرمربی‌های صاحب‌نام جهان تیمش را به جمع چهار تیم نهایی رساند، بدون مدال اما با تجربه‌ای فوق العاده جام را ترک می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر اتفاق خاصی در بازار سرمایه نیفتد انتظار می‌رود شاخص کل بورس این هفته هم نوسان خسته کننده‌ای را تجربه کند.
لیونل مسی در مصاحبه با شبکه ESPN آرژانتین گفت در بهترین شرایط ممکن به آمریکا می‌رود و برای باشگاه جدیدش با حداکثر توان تلاش خواهد کرد.
پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی چلسی، از شرایط خود در این باشگاه خسته است و دوست دارد فصل بعد به بارسلونا برگردد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما ماشین نیستیم و تیممان خسته است.
میوه اگر بر شاخه‌ای نشسته است که به ریشه راه دارد و به آن ارتباط پیدا کرده؛ این میوه باقی می‌ماند و شیرین می‌گردد، اما اگر شاخه شکست و به ریشه و اصول آن درخت مرتبط نبود، آن میوه بعد از مدتی خشک می‌شود و از بین می‌رود؛ حال اگر نماز و روزه ما هم بر اساس باور و یقین باشد و بدانیم که خدایی هست؛ این عمل برای ما خواهد ماند، اما اگر عبادت ما از روی شک باشد و پشتوانه آن نیز یقین بر خاسته از اصول دین نباشد، آن عمل از بین خواهد رفت.
امروز ۶۷ مین سال روز تولد حمید رضا است. دل ها یمان گواه است روزی نیست با بهانه و بی بهانه یادی از او در میان نباشد.
هافبک فولاد می‌گوید که حق او در جدال با گل‌گهر اخراج نبوده است.
سرمربی هوادار تهران بعد از شکست 6 گله تیمش با چهره‌ای درهم به ریکاردو ساپینتو تبریک و خسته نباشید گفت.
مردم در آغاز دوران استفاده از آسانسور، برای جابجایی بین طبقات، از کندی حرکت آن شکایت داشتند. متخصصان دریافتند که این مشکل از نگاه کردن آن‌ها به دیوار‌های آسانسور ناشی می‌شود که کاری بسیار خسته کننده است. همچنین باعث می‌شود گذر زمان کند به نظر برسد.
ایمانی‌خوشخو سپس بیان کرد: درخواست می‌کنم دست‌کم اگر قرار است به این شکل نامنظم و بی‌برنامه سفر کنید با محیط زیست، طبیعت و آثار تاریخی رفتار خوبی داشته باشید. چطور وقتی یک مهمان وارد خانه ما می‌شود اگر شلخته باشد ناراحت می‌شویم؟ ما هم مهمان طبیعت هستیم و باید رعایت حال کنیم. چرا بعضا افراد به خود اجازه می‌دهند رفتار ضدمحیطی داشته باشند؟ سفر به مهمترین معضل مسؤولان محلی تبدیل شده است؛ چراکه بعد از هر تعطیلی باید شهر را به حالت اولیه برگرداند.
قانون جهانی برای طبقه‌بندی اعداد خسته‌کننده وجود ندارد. شاید زمانی که این مقاله در حال نگارش است، دنباله اعدادی کشف شود که عدد ۲۰۰۶۷، جزء ۱۸۰ کاراکتر اول آن باشد. با این وجود، ورودی‌های OEIS معیاری مناسب برای سنجش جالب بودن یک عدد معین است.
سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان اعلام کرد که رضا عنایتی از روز پنجشنبه تمرینات این تیم را استارت خواهد زد.
مدافع مس رفسنجان اعتراض تندی نسبت به قضاوت داور نساجی و مهاجم این تیم انجام داد.
بعضی روز‌ها - مهم نیست چقدر قهوه مصرف می‌کنید - باز نگه داشتن چشمانتان مشکل است، چه رسد به اینکه کار‌هایی را که باید در خانه یا محل کار انجام دهید، انجام دهید. با این حال اغلب اوقات، وقتی بالاخره شب میشود و به رختخواب می‌روید، باز هم بیدار می‌مانید. نمیتوانید بخوابید. چرا؟ چه اتفاقی در بدن شما افتاده است؟
عبدالناصر همتی در توییتر نوشت: از اول مهر ماه ظرف کمتر از ۳ ماه قدرت خرید مردم (ارزش پول ملی) بیش از ۲۰ درصد کاهش یافت. باز هم خسته نباشید.
رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: گفتید؛ برای تقویت قدرت خرید کارکنان دولت و بازشستگان حقوق‌ها را از اول مهر یک تا یک و نیم میلیون تومان (۳ تا ۱۰درصد) افزایش میدهید که به حق باید انجام میشد./ در عوض، از اول مهر ماه ظرف کمتر از ۳ ماه قدرت خرید مردم ۲۰ درصد کاهش یافت. بازهم؛ خسته نباشید!
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به اعضای تیم ملی فوتبال تصریح کرد، بازماندن از صعود خدشه‌ای به شایستگی و توانمندی های آنها وارد نمی‌سازد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به اعضای تیم ملی فوتبال تصریح کرد، بازماندن از صعود خدشه‌ای به شایستگی و توانمندی های آنها وارد نمی‌سازد.
در پایان تمرین امروز نیز مرتضی محصص، حسین شمس و علی اصغر مازیار در کنار زمین چمن کمپ حاضر شدند و ضمن خسته نباشید به کی‌روش برای تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی آرزوی موفقیت کردند.
کودکان بیش فعال، بی‌قرارند و به راحتی خسته می‌شوند. آن‌ها ممکن است با در یک جا نشستن یا ساکت ماندن مشکل داشته باشند؛ با عجله کار‌ها را انجام دهند و اشتباهات ناشی از بی‌دقتی مرتکب شوند. آن‌ها ممکن است بپرند و از در و دیوار خود را بالا بکشند.
جواد نکونام دومین بازی این فصل خود در ورزشگاه آزادی را بدون شکست پشت سر گذاشت و بعد از پایان مسابقه واکنش تندی نسبت به ادعای استقلالی‌ها از خود نشان داد.
ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج از سوی داور عصبانی شد و با حالت عصبانیت راهی رختکن شد. سرمربی تیم استقلال با وجود عصبانیت در پایان بازی تک تک بازیکنانش را در رختکن آغوش گرفت و به آن‌ها خسته نباشید گفت به خصوص سیدحسین حسینی و به او با جدیت بیشتری نسبت به همه بازیکنان خسته نباشید گفت و از او خواست به خاطر گل خورده ناراحت نباشد.
رییس جدید فدراسیون فوتبال بعد از انتخاب خود به میرشاد ماجدی و عزیز محمدی خسته نباشید گفت.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت جذب مهاجم خارجی این تیم گفت: خسته نباشید، خداحافظ!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ