اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اورژانس فارس گفت: اقدامات درمانی مورد نیاز برای مصدومان در محل حادثه انجام شد و ۵ مصدوم جهت اقدامات تکمیلی درمانی به بیمارستان پیوند اعضا و سوانح سوختگی امیرالمؤمنین (ع) شیراز منتقل شدند.
معاون توسعه راه‌ها و بزرگراه راه‌های کشور در خصوص تکمیل بزرگراه ایلام_ مهران گفت: امسال از این بزرگ راه به منظور کنترل ترافیک و تردد ضروری زائران استفاده خواهد شد.
مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس با بیان جزئیات دریافت صدور مجوز حرفه ای گفت: ورزشگاه آزادی آماده تکمیل صد درصدی است. اگر هم نشود درست خواهند کرد.
مهرداد بذرپاش اعلام کرد: مسیر پاتاوه-دهدشت به عنوان بخشی از مسیر کریدور شمال- جنوب در مرکز کشور به طول ۱۳۶ کیلومتر به طور کامل تکمیل شده است.
رئیس دیوان عالی کشور در ارتباط با پرونده طبری گفت: رأی تکمیلی به زودی صادر خواهد شد؛ دیوان عالی کشور و مجموعه قوه قضائیه در خصوص بحث فساد حساس است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم در ارتباط با پرونده طبری گفت: رأی تکمیلی به زودی صادر خواهد شد؛ دیوان عالی کشور و مجموعه قوه قضائیه در خصوص بحث فساد حساس است.
بهمن موتور، زمانبندی تکمیل وجه مشتریان خود در سامانه یکپارچه فروش خودرو را اعلام کرد.
جزئیات تکمیل وجه مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام شد
همزمان با تکمیل مدارک داوطلبان آزمون‌های استخدامی دبیری در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند آموزش و پرورش، دانش آموزان و والدین هم باید از این سامانه برای ثبت نام استفاده کنند.
اصفهان- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان جزئیات ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت دبیرستان‌های نمونه دولتی و متوسطه نظری و فرهنگ استان را اعلام کرد.
ستاری‌فرد ادامه داد: مبتنی بر این نظرسنجی، هدفمان را ارائه خدمات کیفی‌تر قرار دادیم تا از شرکت بیمه‌ای که پشتیبان خدمات بهتر باشد، استفاده کنیم؛ بر این اساس، یک کار تیمی انجام شد.
منابع دولتی سوریه در تکمیل جزئیات این تجاوز اعلام کرد که در تجاوز موشکی امشب رژیم صهیونیستی به خاک سوریه مواضعی در اطراف فرودگاه بین‌المللی دمشق هدف قرار گرفته است.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه گفت: موضوع ادعای علیرضا بیگی درباره واگذاری خودرو در حال رسیدگی است؛ نیاز است استعلاماتی از مراجع ذیربط گرفته شود پس از این کار پرونده تکمیل شده است.
به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص بازداشت یک سرباز مرزبانی ایران از سوی نیروهای طالبان، منابع آگاه سیستان و بلوچستان، توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند.
روسها به منظور تکمیل خط آهن شمال به جنوب قرار است در این خط سرمایه گذاری کنند و از این جهت به نظر می رسد روند تکمیل خط رشت آستارا زودتر به بهره برداری برسد.
روابط رو به رشد عربستان سعودی با چین در نهایت تکمیل کننده تلاش‌های آمریکا برای مهار ایران است.
جزئیات تکمیلی از درگیری بین زندانیان مواد مخدر
سقف تعهدات بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری به ۷۵ میلیون تومان افزایش یافت.
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با بیان اینکه برگزاری آزمون ترمیم معدل در 2 نوبت قطعی است، گفت:داوطلبان طبق دروس نظام جدید امتحان خواهند داد.
مسوول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با تکذیب هرگونه حمله تروریستی به حوزه بسیج در اصفهان گفت: اطلاعیه منتشر شده از سوی سپاه کذب است و جزئیات تکمیلی از رسانه‌‌های رسمی متعاقبا اعلام خواهد شد.
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای درباره جنایت تروریستی شیراز جزئیات بیشتری از این واقعه را اعلام کرد.
موحد درمورد اینکه آیا هر خانوار باید یک اظهارنامه مالیاتی ارائه کند یا خیر، توضیح داد: ممکن است شرایط اجرای این طرح به گونه‌ای پیش نرود که هر فرد یا خانواده یک اظهارنامه ارائه کند. ممکن است با توجه به اطلاعاتی که از خانوار‌ها یا افراد وجود دارد بتوان اظهارنامه پیش فرض یا اظهارنامه‌ای از پیش تکمیل شده تهیه کنیم. اگر این اظهارنامه‌های از پیش تکمیل شده برای افراد تهیه شود ان‌ها را از اینکه خودشان اظهارنامه تولید کند بی‌نیاز می‌کند.
محوریت فولاد اکسین در منطقه با صادرات محصولات
ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس با بیان اینکه پیش از این حادثه سابقه تهدید یا دشمنی با کسی را نداشته‌ایم افزود: تا کنون علت تیراندازی به منزلمان را نمی‌دانم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ